Opret en RMA-sag hvis du har modtaget en vare fra likehome.dk som indeholder fejl eller skader.
Fragtskader
Er varen ødelagt, og tyder det på at det er sket i fragten? Er der trykmærker på emballagen, eller er emballagen ødelagt? – så er det særligt vigtigt at du indenfor ganske få dage får indsendt en RMA-sag, da skaden er sket i fragten. Reklamationsfristen overfor fragtselskabet er meget kort, så vi kan kun opfordre til at du indsender RMA-sagen hurtigst muligt.
Fejl på modtaget vare
Har du modtaget en eller flere varer der indeholder fejl? – så indsend gerne hurtigst muligt en RMA-sag med en detaljeret beskrivelse samt vedhæft billeder/video som viser fejlen. Kundeservice forbehandler alle RMA-sager indenfor 24 timer (i hverdagene), hvilket vil sige at vi undersøger om sagen skal videresender til vores producenter eller leverandører, og i så fald, sørger for at dette bliver gjort. De fleste RMA-sager færdigbehandles indenfor 2-5 arbejdsdage, og vil oftest resulterer i at den fejlbehæftede del udskiftes, at der aftales en tilfredsstillende dekort, at varen ombyttes, eller at vi tager varen retur igen. Det afhænger af den enkelte sag.
Bemærk
Du skal beholde alt emballage indtil sagen er færdigbehandlet. Det skyldes at vi i visse tilfælde ønsker at få den defekte/beskadiget varer retur.
Er der flere fejl på produktet, er det vigtigt at du beskriver alle fejl og vedhæfter alt billedemateriale, der tydeligt viser alle fejl, således at vi kan behandle RMA-sagen samlet.