Opret en RMA-sag hvis du har modtaget en vare fra likehome.dk som indeholder fejl eller skader.
Fragtskader
Er varen ødelagt, og tyder det på at det er sket i fragten? Er der trykmærker på emballagen, eller er emballagen ødelagt? – så er det særligt vigtigt at du indenfor ganske få dage får indsendt en RMA-sag, da skaden er sket i fragten. Reklamationsfristen overfor fragtselskabet er meget kort, så vi kan kun opfordre til at du indsender RMA-sagen hurtigst muligt.
Fejl på modtaget vare
Har du modtaget en eller flere varer der indeholder fejl? – så indsend gerne hurtigst muligt en RMA-sag med en detaljeret beskrivelse samt vedhæft billeder/video som viser fejlen. Kundeservice forbehandler alle RMA-sager indenfor 24 timer (i hverdagene), hvilket vil sige at vi undersøger om sagen skal videresender til vores producenter eller leverandører, og i så fald, sørger for at dette bliver gjort. De fleste RMA-sager færdigbehandles indenfor 2-5 arbejdsdage, og vil oftest resulterer i at den fejlbehæftede del udskiftes, at der aftales en tilfredsstillende dekort, at varen ombyttes, eller at vi tager varen retur igen. Det afhænger af den enkelte sag.
Bemærk
- Du skal beholde alt emballage indtil sagen er færdigbehandlet. Det skyldes at vi i visse tilfælde ønsker at få den defekte/beskadiget vare retur.
- Er der flere fejl på produktet, er det vigtigt at du beskriver alle fejl og vedhæfter alt billedemateriale, der tydeligt viser alle fejl, således at vi kan behandle RMA-sagen samlet.
- Er der tale om en fragtskade? - i så fald, husk at sende billeder af alt indvendig og udvendig emballage.