Hvad er status på min ordre?

Læs mere her: https://likehome.dk/kunde-og-informationscenter/ordrestatus-sporing-af-ordre/

Har i showroom?

Nej, vi har ikke noget showroom. Vi er en dedikeret onlineforretning, som har specifikt valgt at specialisere os indenfor onlinehandel. Vi kan præsenterer over 5.000 møbler og over 100.000 boligtilbehørsprodukter online - og der kommer hele tiden flere til. Vi har ikke mulighed for at præsenterer et så stort udvalg i et showroom. Den fysiske placering af et showroom vil også være et problem for mange af vores kunder, da vi sælger til hele Danmark samt udlandet. Vi forsøger at have meget detaljeret produktbeskrivelser og så mange produktfotos som muligt, så man kan danne sig et billede af varen inden købet. Lever det ikke op til ens forventninger, tilbyder vi en let og ubesværet returnering.

Jeg ønsker at returnerer én eller flere varer, hvad gør jeg?

Du kan benytte vores returportal til dette. Du finder den her: returportal. Drejer det sig et møbel, du ønsker at returnere, skal du kontakte kundeservice, som kan arrangerer afhentning. Samme eller næstkommende hverdag, som varen modtages på vores lager, vil den blive behandlet jf. vores returbetingelser, som kan læses her: fortrydelsesret.

Jeg har modtaget en beskadiget vare/min varer har en fejl, hvad gør jeg?

Udfyld en RMA-sag som du finder her: https://likehome.dk/kunde-og-informationscenter/opret-en-rma-sag/