Kundeservice – vi hjælper gerne!

Likehome ApS

Østre Alle 102, DK-9000 Aalborg, Danmark CVR: 38076183

69 90 64 40

Åben alle hverdage mellem kl. 07-17

Salg og markedsføring

Drejer din henvendelse sig om salg eller markedsføring kan du sende os en mail på salg@likehome.dk

Spørgsmål? – send os en E-mail

E-mails vil oftest blive besvaret indenfor 24 timer i hverdagene.



FAQ – ofte stillede spørgsmål

Hvad er status på min ordre?

Du er naturligvis altid velkommen til at skrive til kundeservice for at få en status på din ordre. Bemærk dog, at i takt med at du modtager din ordrebekræftelse (på bestillingstidspunktet), er det ensbetydende med at vi har registreret din ordre, og at vi behandler den så hurtig som overhovedet muligt. Nogle varer skal vi først have hjem fra fjernlager; nogle fjernlagre er placeret i udlandet - i disse tilfælde kan der forekomme en lang behandlingstid. Vi forsøger naturligvis altid at skrive så retvisende leveringstider på alle produkter, og gør rigtig mange tiltag for at leveringstiderne passer, da det kun er vores interesse, at disse passer. Så snart der sker noget nyt i din ordre, så vil vi automatisk give vores kunder besked herom.

Har i showroom?

Nej, vi har ikke noget showroom. Vi er en dedikeret onlineforretning, som har specifikt valgt at specialisere os indenfor onlinehandel. Vi kan præsenterer over 5.000 møbler online, og endnu flere produkter indenfor boligtilbehørkategorien - og der kommer hele tiden flere til. Havde vi et showroom, ville vi kun kunne vise et meget lille udsnit af disse produkter. Den fysiske placering vil også være et problem for mange af vores kunder, da vi sælger til hele Danmark samt udlandet.

Jeg ønsker at returnerer én eller flere varer, hvad gør jeg?

Du kan benytte vores returportal til dette. Du finder den her: returportal. Drejer det sig et møbel, du ønsker at returnere, skal du kontakte kundeservice, som kan arrangerer afhentning. Samme eller næstkommende hverdag, som varen modtages på vores lager, vil den blive behandlet jf. vores returbetingelser, som kan læses her: fortrydelsesret.

Jeg har modtaget en beskadiget vare/min varer har en fejl, hvad gør jeg?

Send en mail til kundeservice@likehome.dk. Vi behandler udelukkende RMA-sager elektronisk.

For at RMA-sagen kan behandles, skal vi have følgende informationer:
  1. Dit likehome.dk-ordrenummer
  2. Beskriv skaden - hvad er ødelagt, og hvordan ser emballagen ud?
  3. Vedhæft billeder som dokumentere skaden, send også billeder som viser den indvendige og udvendige emballage. Hvis der trykskader på emballagen, er disse særlige vigtige at dokumentere.
  4. Kundeservice bekræfter modtagelsen af RMA-sagen og behandlingen påbegyndes.
  5. Afvent at kundeservice behandler RMA-sagen.
    • I visse tilfælde er det nødvendigt at inddrage producenten i processen, for at finde frem til den bedste løsning på problemet. Behandlingstiden er forskellige fra brand til brand. Vi vil altid forsøge at finde en løsning hurtigst muligt.

Er det muligt at tilkøbe indbæring?

Nej, i øjeblikket er det ikke muligt at tilkøbe indbæringshjælp, da vores fragtselskaber har indstillet denne service for at mindske smitterisikoen.