Nordic vanilla, Tallerken, creme, H15x2 cm, stentøj
Farve: Creme |
|
|||||||||
Størrelse: D: 15 cm. x H: 2 cm. |
D: 15 cm. x H: 2 cm.
|
DKK 59,00/ Pr. stk
Ikke på lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
- Optjen 0.59 loyalitetspoint ved køb af denne vare
- Få 10% rabat på dine køb
- Særlige tilbud forbeholdt medlemmer
- 1 år ekstra reklamationsret (3 år i alt)
Tryghed når du handler
- Visa / Mastercard / Mobilepay / EAN-faktura
- 100% danskejet virksomhed
- Fortrydelsesret på 365 dage
- Prisgaranti på alle varer
Produktspecifikationer | Farve vil variere |
---|
Højde | 2 cm |
---|---|
Diameter | 15 cm |
Vægt | 0.19 kg |
Vi tilbyder levering af dine varer til attraktive priser
Ved levering til eks. Bornholm skal du kontakte kundeservice, som vil give dig et tilbud på fragten. Alle forsendelser vi sender er forsikret.
Pakkeforsendelse (små pakker)
- GLS - Pakkeshop: 45,- DKK
- GLS - Privat: 69,- DKK
- GLS - Privat (XL Pakke): 129,- DKK
- GLS - Erhverv: 59,- DKK
- GLS - Erhverv (XL Pakke): 129,- DKK
Der er sporing på alle pakkeforsendelser. Ved privatlevering og erhvervslevering er det muligt at få leveret med flexlevering.
Palleforsendelse (store møbler)
- Levering til kantsten: fra 299,- DKK pr. palle
Vareleveringer foregår på hverdage mellem kl. 7 og 21. Ønsker du, at varen stilles uden kvittering (f.eks. en carport), kan dette noteres under "Bemærkninger" på betalingssiden. Når din ordre afsendes fra vores lager, modtager du en SMS fra transportøren. Når varen er på vej til levering, vil du modtage en SMS én time før leveringen, så du kan spore forsendelsen i realtid. Beskeden indeholder et link, hvor du har mulighed for at tilvælge fragtservices, såsom indbæring, opkald fra chaufføren inden levering samt vælge en ny leveringsdag.
FAQ
- Du vil modtage en SMS fra vores transportør, hvor du kan spore forsendelsen
- Det er muligt at afhente varen direkte på vores lager i Aalborg (efter aftale)
- Det er muligt at tilkøbe indbæring i den SMS du modtager fra vores transportør
- Vi kan ikke tilbyde montering af møbler
Returnering
Har du fortrudt dit køb? - så kan du ubesværet returnerer helt eller delvist din ordre. Ved pakkeforsendelser kan du benytte vores returportal til dette (find returportalen her). Ved palleforsendelser kan du kontakte kundeservice@likehome.dk - så hjælper vi dig med at bestille en fragtmand.
Forudbestillinger
Ved forudbestillinger vil der være anført en forventet leveringsdato. Denne leveringstid er en estimeret dato oplyst af vores leverandør. Vi bestræber os naturligvis altid på at fremsende varerne hurtigst muligt. Bemærk at den forventede leveringsdato blot er en beregnet estimering. Der kan forekomme utilsigtede forsinkelser, som vi ikke er herre over. Du er altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@likehome.dk for at få en status på din forudbestillingsordre. Ved bestilling af forudbestillingsvarer bliver pengene først hævet, når den afsendes fra vores lager i henhold til dansk lovgivning (gælder alle varer). Læs mere om levering hér.
International delivery
Our free delivery service only applies for citizens living in Denmark. However, we offer delivery to all countries in Europe and Norway. On the checkout page you can choose delivery to Sweden and Germany. For delivery to other countries, please e-mail us before placing your order.
Anmeldelser fra vores kunder
Hvad siger vores kunder? Læs deres historier og feedback
Verificeret
Torben fra Odense
"God kundeservice, kvalitetsvarer, hurtig levering, gode mails"
Verificeret
Britt fra Kastrup
"Som altid har det været en rigtig positiv oplevelse at handle hos likehome.dk"
Verificeret
Astrid fra Skanderborg
"Super-God kvalitet på produkt. Hurtigere levering end det der først var forventet og angivet og dejligt. Fin hjemmeside. Gnidningsfrit hele vejen igennem."
Verificeret
Wivi fra Frederikssund
"Meget tilfreds kunde"
Verificeret
Lone fra Kolding
"Hurtig ekspedition fra jer. Perfekt tak"
Verificeret
Annelie fra Vadum
"Rigtig flotte spisebordsstole som var godt pakket ind 👍"
Verificeret
Bunnisa fra Aalborg
"Super søde og lækre varer."
Vi indsamler feedback fra alle vores kunder efter deres køb for at høre om deres oplevelse. Anmeldelserne er autentiske og verificeret af e-mærket. Vores certifikat kan ses her.
Information
Varenr. | BC14533423 |
---|---|
Vægt | 0,19 kg |
Størrelse |
D: 15 cm. x H: 2 cm. |
Brand |
Broste Copenhagen |
Farve |
Creme |
Materiale |
Stentøj |
Serie |
Hvad kan vi hjælpe med?
Hvis du har spørgsmål til varerne eller brug for rådgivning, så kontakt os endelig.
Tlf. 71 74 71 34
kundeservice@likehome.dk
Hvis du søger flere mål eller specifikationer for produktet, kan du finde dem under fanen Specifikationer
Se hvad der fangede andres opmærksomhed
Tilsvarende valgmuligheder tilgængelige
På lager
På lager
På lager
På lager
Vi er specialister indenfor indretning af private hjem og erhvervslokaler
Vores brede sortiment forvandler dit rum med stil og funktionalitet. Find tidløst design, æstetik, eller farverigt interiør. Vi har skænke, TV-borde, bordben, og mere, der afspejler din stil. Vores produkter kombinerer skønhed og praktik for et hjem der imponerer. Skab rummet du drømmer om med os.
Find inspiration i varer fra samme serie
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
Find inspiration i varer fra samme brand
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
På lager
Vores kunder stiller ofte disse spørgsmål
Nogle af vores varer sælges med et fastsat mindstekøb, fordi de leveres i disse mængder direkte fra producenten. Som standard deler vi ikke disse pakker op for at garantere, at produkterne ankommer i god stand til dig som kunde.
Du kan se status på din ordre ved at logge ind med her. Brug din e-mail som brugernavn og dit telefonnr. som kodeord.
Læs mere her: https://likehome.dk/kunde-og-informationscenter/ordrestatus-sporing-af-ordre/
Nej, vi tilbyder ikke vores kunder muligheden for at besigtige produkter i et showroom, da vi er fuldt ud dedikerede til at drive vores forretning online. Vores online platform gør det muligt for os at fremvise over 25.000 forskellige produkter, med konstant flere produkter på vej.
At udstille så mange varer i et fysisk showroom ville ikke være praktisk muligt. Desuden ville en fysisk butikslokation udgøre en logistisk udfordring for mange af vores kunder, idet vi servicerer hele Danmark samt kunder i udlandet.
Vi bestræber os på at give en omfattende og detaljeret beskrivelse af hvert produkt, supplere med adskillige billeder for at give en klar forståelse af produktet før køb. Skulle et produkt ikke leve op til forventningerne, tilbyder vi 365 dages returret, og en nem og problemfri returproces.
Vi tilbyder 365 dages returret. Der er dog nogle forbehold som gør sig gældende ved returnering.
Varen skal kunne sælges som ny igen, så der må ikke være brugsspor at se på den returnerede vare. Mange af vores møbler skal samles ved ankomst, hvilket hurtigt kan efterlade brugsspor.
Vores bedste råd er at du samler dine møbler meget skånsomt, så der ikke efterlades brugsspor, og vigtigst af alt, er at du gemmer alt emballage, så den kan returneres i samme stand som da du modtag varen. Ligeledes er emballagen, såvel indvendig som udvendig, helt essentiel for at du kan returnerer varen uden at der påføres skader i returfragten.
Hvis der er brugsspor at se på den returnerede vare, så forbeholder vi os retten til at nedskrive returneringsbeløbet til dén værdi vi vurderer at varen kan sælges for.
Hvis din ordre er blevet leveret af en fragtmand (pallelevering), så kan du enten tage imod varen med forbehold for skader, eller du kan vælge at nægte modtagelsen, med begrundelsen at varen er beskadiget.
Nægter du modtagelsen, vil varen blive returneret til os.
Er varen sendt som pakkepost, eller har du taget imod varen, og skaden har været skjult, så er det vigtigt at du hurtigst muligt opretter en reklamationssag. Dette kan du gøre her.
Har du udset dig nogle varer som du ønsker at købe, men vil gerne sikre dig, at du laver en rigtig god handel, så hører vi naturligvis gerne fra dig. Tag kontakt til kundeservice på mail, telefonisk eller på chatten, så kigger vi på det.
Bemærk dog, at hvis varen allerede er nedsat, så er det sjældent at vi kan give yderligere rabat.
Du kan med fordel tilmelde dig vores kundeklub, hvor vi giver loyalitetsrabatter samt rabat på alle varer der ikke er nedsatte i forvejen.
Når du tilføjer varerne til kurven, så vil leveringsmetoden automatisk blive beregnet.
Vores system beregner automatisk den korrekte fragtmetode, baseret på flere parametre, såsom fysisk vægt samt volume.
Uanset hvilken fragtmetode der anvendes, vil du modtage track-and-trace information på mail, så snart varen er afsendt fra vores lager.
Mindre pakker leveres med GLS og større pakker leveres med en møbeltransportør.
Hvis du er på ferie, eller er forhindret i at modtage dine varer i en periode, kan du oplyse dette på checkout-siden under bemærkninger, så tager vi hensyn til dette. Ellers er du naturligvis også velkommen til at kontakte kundeservice - så retter vi din ordre til efter dine præferencer.