Opret en RMA-sag hvis du har modtaget en vare fra likehome.dk som indeholder fejl eller skader.

Fragtskader

Er varen ødelagt, og tyder det på at det er sket i fragten? Er der trykmærker på emballagen, eller er emballagen ødelagt? – så er det særligt vigtigt at du indenfor ganske få dage får indsendt en RMA-sag, da skaden er sket i fragten. Reklamationsfristen overfor fragtselskabet er meget kort, så vi kan kun opfordre til at du indsender RMA-sagen hurtigst muligt.

Fejl på modtaget vare

Har du modtaget en eller flere varer der indeholder fejl? – så indsend gerne hurtigst muligt en RMA-sag med en detaljeret beskrivelse samt vedhæft billeder/video som viser fejlen. Kundeservice forbehandler alle RMA-sager indenfor 24 timer (i hverdagene), hvilket vil sige at vi undersøger om sagen skal videresender til vores producenter eller leverandører, og i så fald, sørger for at dette bliver gjort. De fleste RMA-sager færdigbehandles indenfor 2-5 arbejdsdage, og vil oftest resulterer i at den fejlbehæftede del udskiftes, at der aftales en tilfredsstillende dekort, at varen ombyttes, eller at vi tager varen retur igen. Det afhænger af den enkelte sag.

Bemærk

  1. Du skal beholde alt emballage indtil sagen er færdigbehandlet. Det skyldes at vi i visse tilfælde ønsker at få den defekte/beskadiget vare retur.
  2. Er der flere fejl på produktet, er det vigtigt at du beskriver alle fejl og vedhæfter alt billedemateriale, der tydeligt viser alle fejl, således at vi kan behandle RMA-sagen samlet.
  3. Er der tale om en fragtskade? - i så fald, husk at sende billeder af alt indvendig og udvendig emballage.

Udfyld RMA-formular

RMA
Du finder dit ordrenummer på ordrebekræftelsen eller fakturaen du har fået tilsendt på mail.
Skal kun udfyldes hvis der er flere varer på din ordre. Varenummeret finder du på ordrebekræftelsen eller fakturaen du har fået tilsendt på mail.
Er der en samlevejledning med, så angiv gerne hvilke dele der indeholder fejl/skader.
Størst tilladte upload: 10MB
Billederne skal tydeligt vise fejlen eller skaden. Vedrører din RMA-sag sig en fragtskade, skal der sendes billeder af den udvendige- og indvendige emballage. Er fejlen besværlig at vise på et billede, kan du istedet indsende en video.